Polarfakta AS
Kontakt oss på telefon
75 68 26 00

Eller fyll ut skjemaet under

Påmelding nyhetsbrev

Tips Skriv ut

Luftfartstilsynet

- Svært godt fornøyde

På oppdrag fra Luftfartstilsynet har Polarfakta i 2010, 2011 og 2012 gjennomført en brukerundersøkelse. Formålet med undersøkelsen har i første rekke vært å få konkrete svar på hvordan brukerne av Luftfartstilsynets tjenester opplever sin kontakt med tilsynet.


Mer konkret har Polarfakta bidratt med:

  1. Utvikling og utsendelse av spørreskjema samt innsamling av data
  2. Utarbeiding av oversikt over brukernes tilfredshet på utvalgte myndighetsområder og tilhørende aktiviteter.
  3. Kartlegging av brukernes ønsker til Luftfartstilsynets service og kvalitet
  4. Sammenligning av tilfredshet og ønsker blant forskjellige brukergrupper samt sammenligning av resultater fra tidligere år


Vi er svært godt fornøyd med det samarbeidet vi har hatt med Polarfakta og den form og innhold som Brukerundersøkelsen har fått.


Brukerundersøkelsen gjør oss i stand til å forbedre våre tjenester overfor brukerne våre. 

Image

Tor O. Iversen, kommunikasjonsdirektør i luftfartstilsynet.

«Tilbake

Webdesign og publiseringsløsning: mpDesign