Polarfakta AS
Kontakt oss på telefon
75 68 26 00

Eller fyll ut skjemaet under

Påmelding nyhetsbrev

Tips Skriv ut

Servicetjenester for nettbutikker

Dagens nettbutikker innbyr ikke til toveis kommunikasjon, noe som kan begrense salget. Polarfakta kan levere følgende servicetjenester til nettbutikker for øke kundetilfredsheten og øke salget.

Image

Telefonnummer

Polarfakta anbefaler å benytte telefonnummer med 5 siffer, 815-nr, ordinært fast nr, og ikke mobilnummer som kontakt nr – da dette fremdeles oppfattes som useriøst hos deler av befolkningen.

Image

Kø-funksjonalitet

Har alle funksjoner som er nødvendige for å gi kundene en god opplevelse.
  • Velkomstmelding
  • Kømusikk
  • Kømeldinger (for eksempel; Vi beklager ventetiden, men vi vil snart hjelpe deg)
  • Callback i kø
  • Stengt-melding
  • m.m

Image
 

Bemannet svartjeneste (telefon)

Polarfakta setter sammen team bestående av motiverte og erfarne kundekonsulenter.
  • Bemannet i fra kl 8-21 på hverdager og kl 10-16 på lørdager (her kan også bemannes på andre tider ved behov).
  • Rask responstid.
  • Komplett statistikk (antall anrop, ventetider, samtaletider osv.)
  • Serviceinnstilt personale.
  • Selgende personale.

 Image
 

Bemannet Chat-tjeneste

Polarfakta setter sammen team bestående av motiverte og erfarne kundekonsulenter med gode skriveferdigheter.
  • Bemannet i fra kl 8-21 på hverdager og kl 10-16 på lørdager (her kan også bemannes på andre tider ved behov).
  • Rask responstid.
  • Komplett statistikk (antall chat, ventetider, samtaletider osv.)
  • Serviceinnstilt personale.
  • Selgende personale.

Innhold i svar- og chat-tjenesten


Innhold i svartjenestene og chaten defineres av oppdragsgiveren, men kan typisk være;
  • Hjelp til å navigere på nettsiden og finne produkter.
  • Hjelp til å gjennomføre kjøp.
  • Spørsmål om betalingsløsninger.
  • Spørsmål om betingelser.
  • Lagerbeholdning.
  • Spørsmål om levering/frakt ol.
  • Eventuelle kvantumsrabatter ol.
  • Utgående oppfølging kunder ved lever som ikke blir hentet, for å unngå retur.
  • Etterlysning av varer.

Etter levering

  • Melding om skade feil på leveransen.
  • Retur av varer
  • Reklamasjon
  • Brukerveiledning på produkter
  • Generelle klager

Salg og mersalg


En hver kundekontakt gir muligheter til mersalg.
  • Ved å gi god og trygg veiledning på telefon eller chat kan man selge vesentlig mer produkter.
  • Erfaringsmessig ligger vårt mersalg på ca 5 % på ordinære kundehenvendelser henvendelser i forbindelse med en nettbutikk bør ligge vesentlig høyere.

Utgående salg


Polarfakta kan sette sammen et team med teamleder som kan drive med:
Utgående salg på lister generert i fra:
  • Legg igjen tlf nr på web.
  • SMS kampanjer.
  • QR kode kampanjer.

Polarfakta AS lever også flere tjenester som for eksempel spørreundersøkelser mm.


Våre priser følger i hovedsak to modeller.   
  1. Faste timespriser.
  2. Stykkpriser for eksempel pr samtale eller chat.

Kontakt daglig leder Pia Olsen
Tlf:     95 15 84 15
Epost:    pia.olsen@polarfakta.no

«Tilbake

Webdesign og publiseringsløsning: mpDesign